AdLike

Jesteśmy nowoczesną agencją interaktywną składającą się z wielu specjalistów w swojej dziedzinie. Poprzedni znak graficzny towarzyszył nam od początku założenia firmy. Idąc z duchem czasu, a także wraz z rozwojem firmy, zdecydowaliśmy się odświeżyć naszą identyfikację wizualną i pozostałe elementy związane z brandingiem firmy.

Idea

Głównym pomysłem na logo było połączenie charakterystycznego dla naszej firmy kciuka (like), a także dymku rozmowy. Pierwszy element naszego sygnetu jest z nami od początku i nawiązuje do części nazwy, czyli „Like”, który kojarzony jest głównie z reakcją na najpopularniejszym portalu społecznościowym, ale znaczenia ma w każdym z przypadków takie samo – „lubię to”, „podoba mi się”, „dobra robota”. Chcemy, aby to, co robimy wspólnie dla naszych klientów, odbierane było z dokładnie taką reakcją.
Drugim elementem składowym sygnetu był dymek wiadomości. Treść, przekaz, słowa, to wszystko jest nierozłączną częścią każdego z elementów naszej oferty, od budowania stron internetowych poprzez prowadzenie fanpage kończąc na pozycjonowaniu i kampaniach SEM. Słowa grają kluczową rolę i tak też jest w przypadku naszego nowego logo.

Efekt końcowy

W wyniku kreatywnej pracy naszego zespołu stworzyliśmy nowoczesne logo, księgę znaków, nową strona www, a także szeroką gamę materiałów reklamowych on-line i off-line. Głównym założeniem było stworzenie standardu i jasne określenie używanych przez firmę kolorów, fontów, a także elementów charakterystycznych. Dzięki temu zachowamy pełen profesjonalizm i spójność podczas tworzenia kolejnych materiałów reklamowych.

Zobacz inne realizacje