British Center

Dla szkoły językowej działającej na obszarze Łodzi i Zgierza przeprowadziliśmy kampanię online w celu pozyskania zapisów na kursy językowe na semestr jesienno-zimowy 2019. Czas emisji reklamy to 2 miesiące.

Kreacje

Bannery pod sieć reklamową Google jak i karuzele na Facebooka oparliśmy na koncepcji jednolitych kolorów, zrozumiałego copywritingu oraz przykuwających uwagę odbiorcy ludzi oraz atutów nauki w British Center jak kursy online czy dofinansowanie dla firm.

Ponadto stworzyliśmy w pełni responsywną i zachęcającą do kontaktu telefonicznego stronę internetową. Przy projektowaniu stron w celu osiągnięcia efektywności kładziemy bardzo duży nacisk na założenia mobile first i mobile friendly. Dlatego wykreowany przez nas Landing Page był nie tylko responsywny, ale działa niesamowicie sprawnie na komórkach pod względem skalowania, UX/UI oraz szybkości działania.Swoje skupienie na dopracowaniu stron WWW pod urządzenia mobilne motywujemy tym jaki obecnie % ruchu jest generowany przez mobile. O czym świadczy późniejsza realizacja kampanii i wygenerowane wyniki:

W kampanii z prawie 10 000 sesji aż 93,34% pochodziło z tabletów i smartfonów!

Strategia

W celu dotarcia do grupy docelowej potencjalnie zainteresowanej zapisem na kurs zastosowaliśmy poniższe sposoby targetowania:

Wyszukiwarka Google (Linki Sponsorowane): Dokładnie wyselekcjonowane i ułożone w strukturę logiczną słowa kluczowe związane z ofertą szkoleniową. Reklamy były emitowane w strategii widoczności oraz długiego ogona z dużym naciskiem na połączenia telefoniczne i wizyty z mobile.

Bannery w sieci reklamowej: Kierowanie przez łącznie różnych kryteriów w celu dobrania optymalnej grupy docelowej. Uwzględniliśmy takie zmienne jak strony docelowe, zainteresowania, wiek, słowa kluczowe czy tematy podstron oraz kryteria behawioralne.

Karuzela na Facebooku: Kierowanie remarketingowe przykuwające największą uwagę z wartościowaniem użytkowników przez czas od wizyty, kryteria wieku, zamieszkania oraz wykonane na stronie docelowej akcje.

Wyniki

Kampania realizowana w ciągu miesiąca przełożyła się na:

55 826‬ wyświetleń i 3 264‬ kliknięć linków sponsorowanych, które osiągnęły CTR 5,85%
711 883‬‬ wyświetleń i 8 823‬ kliknięć bannerów graficznych GDN, które osiągnęły CTR 1,24%
22 485 wyświetleń i 351 kliknięć karuzeli Facebook, która osiągnęła CTR 1,56%

Efektywnościowo wygenerowane i zmierzone wskaźniki z kampanii:

109 przesłanych formularzy
248‬ połączeń telefonicznych
2,87% współczynnik konwersji

Zobacz inne realizacje