preloder
(+48) 22 431 28 12

Kampania Google Ads i komunikacja Facebook dla sklepu z obuwiem

Kampania Google Ads oraz działania Social Media przeprowadzone dla sklepu online z Obuwiem Marek Premium miały na celu pozyskanie sprzedaży. Zastosowaliśmy kampanię produktową, linki sponsorowane, oraz display remarketing. Po 3 miesiącach dokonaliśmy podsumowania, które jasno wskazuje, że marketing i reklama to dobra inwestycja!

Dlaczego?
Przede wszystkim zyski. Dochód z kampanii w tym okresie wyniósł ponad 60 000 zł, po odliczeniu wszystkich kosztów sklep ma średnią marżę na koszyku w liczbie 25%.
W tym przypadku był to zatem zysk na poziomie 25 000 zł!

Początki od zera są trudne, ale dalsze wyniki będą jeszcze lepsze. W przedstawionym okresie dla tej marki wzrost przychodów z kampanii wyniósł aż 601% w porównaniu z poprzednim analizowanym okresem, Jednak w obliczu uzyskanego przychodu było to niezbędne.
W związku z tym udało nam się prześcignąć przychód z porównywarek cenowych.
Wszystkie dane są oparte na podstawie przeprowadzonej kampanii Google Ads w okresie maj-lipiec 2018 w nawiązaniu do maj-lipiec 2017.

Dla całego sklepu

Dla kampanii

Kanały pozyskiwania

Wydatki