DiagTruck

DiagTruck jest firmą specjalizującą się w dziedzinie dostarczania nowoczesnych systemów elektronicznych i diagnostycznych dla pojazdów ciężarowych i maszyn budowlanych. Podjęliśmy się odświeżenia i unowocześnienia wizerunkowej strony internetowej wraz z platformą zakupową.

Projekt

Uatrakcyjniliśmy layout strony internetowej wzbogacając go o nowe elementy. Projekt wykonaliśmy w oparciu o dwa dominujące kolory – czarny i żółty. Gwarantuje to jej spójność wizualną z identyfikacją marki. Zoptymalizowaliśmy również ścieżki transakcji, aby podnieść współczynnik konwersji w sklepie poprzez zastosowanie rozwiązań z zakresu UX i UI. Główne kategorie produktowe umieściliśmy na stronie głównej, by użytkownicy w łatwy sposób mogli wyszukać interesujące ich produkty.

Wykonanie

Całość strony została wykonana w oparciu o system zarządzania treścią WordPress. Dzięki wykorzystanej technologii stronę będzie mógł edytować każdy użytkownik bez konieczności posiadania wiedzy o językach kodowania. Strona została dodatkowo wyposażona w moduł e-commerce oparty o WooCommerce. Najważniejsze kategorie produktów umieszczone zostały na stronie głównej, by skrócić ścieżkę zakupową. Wyraziste i przejrzyste menu ułatwia poruszanie się po witrynie.

Funkcje

Strona jest w pełni responsywna,  dzięki czemu świetnie wygląda zarówno na komputerze jak i na telefonie. Wykorzystywanie systemu zarządzania treścią zapewnia łatwość jej użytkowania. Do strony wdrożyliśmy również sklep internetowy wyposażony w dostosowane filtry wyszukiwania, tak aby każdy użytkownik mógł w prosty sposób wykonać pożądane akcje. Zadbaliśmy także o użytkowników obcojęzycznych implementując wtyczkę językową by wdrożyć anglojęzyczną wersję strony. Dzięki temu jedna strona internetowa może efektywnie pozyskiwać klientów z rynków zagranicznych.

Zobacz inne realizacje