# > To jest przykładowa strona. Strony są inne niż wpisy na blogu, ponieważ nie tylko znajdują się zawsze w jednym miejscu, ale także pojawiają się w menu witryny (w większości motywów). --- ## Strony - [Sitemap](https://adlike.pl/sitemap/) - [test](https://adlike.pl/test/) - [Dormax Design](https://adlike.pl/dormax-design/) - [Verdant](https://adlike.pl/verdant-oasis/) - [Karmel](https://adlike.pl/kramel/) - [Serwis Aqua](https://adlike.pl/serwis-aqua/) - [MPuk](https://adlike.pl/mpuk/) - [Myję zęby](https://adlike.pl/myje-zeby/) - [Helios](https://adlike.pl/helios/) - [Sensit](https://adlike.pl/sensit/) - [Politan](https://adlike.pl/politan/) - [DiagTruck](https://adlike.pl/diagtruck/) - [Regulamin](https://adlike.pl/regulamin/) - [Cookies](https://adlike.pl/cookies/) - [Wywozy Mariusz Drozd](https://adlike.pl/wywozy-mariusz-drozd/) - [AdLike](https://adlike.pl/adlike/) - [Black Tiger](https://adlike.pl/black-tiger/) - [Petro Expert](https://adlike.pl/petro-expert/) - [Galmech](https://adlike.pl/galmech/) - [British Centre](https://adlike.pl/british-centre/) - [Koordynatory](https://adlike.pl/koordynatory/) - [Wola Komornik](https://adlike.pl/wola-komornik/) - [Pochlaniacze Wilgoci](https://adlike.pl/pochlaniacze-wilgoci/) - [Galeria Finansowa](https://adlike.pl/galeria-finansowa/) - [mpt2](https://adlike.pl/mpt2/) - [Nieruchomości](https://adlike.pl/nieruchomosci/) - [MPT Taxi](https://adlike.pl/mpt-taxi/) - [SSK Rail](https://adlike.pl/ssk-rail/) - [PaperCast](https://adlike.pl/papercast/) - [Driver](https://adlike.pl/driver/) - [kontakt](https://adlike.pl/kontakt/) - [sem](https://adlike.pl/sem-realizacje/) - [seo](https://adlike.pl/seo-realizacje/) - [social media](https://adlike.pl/social-media-realizacje/) - [strony www](https://adlike.pl/strony-www-realizacje/) - [content marketing](https://adlike.pl/content-marketing-realizacje/) - [identyfikacja wizualna](https://adlike.pl/identyfikacja-wizualna-realizacje/) - [PRM Legal](https://adlike.pl/prm-legal/) - [SolPark](https://adlike.pl/solpark/) - [Adreams](https://adlike.pl/adreams/) - [StaTrans Wrocław](https://adlike.pl/statrans-wroclaw/) - [Armada Apart](https://adlike.pl/armada-apart/) - [British Center](https://adlike.pl/british-center/) - [Identyfikacja wizualna](https://adlike.pl/identyfikacja-wizualna/) - [Content Marketing](https://adlike.pl/content-marketing/) - [Nazwa realizacji](https://adlike.pl/nazwa-realizacji/) - [blog](https://adlike.pl/blog/) - [seo](https://adlike.pl/seo/) - [social media](https://adlike.pl/social-media/) - [sem](https://adlike.pl/sem/) - [strony internetowe](https://adlike.pl/strony-www/) - [realizacje](https://adlike.pl/realizacje/) - [Home](https://adlike.pl/) - [Polityka prywatności](https://adlike.pl/polityka-prywatnosci/) --- ## Wpisy - [Optymalizacja strony www – czy warto wdrażać?](https://adlike.pl/2023/01/16/optymalizacja-strony-www-czy-warto-wdrazac/) - [Audyt strony www – co powinien zawierać?](https://adlike.pl/2022/09/29/audyt-strony-www-co-powinien-zawierac/) - [Charakterystyka artykułów sponsorowanych pod SEO](https://adlike.pl/2022/08/30/charakterystyka-artykulow-sponsorowanych-pod-seo/) - [Nadchodzące aktualizacje w kampaniach Performance Max](https://adlike.pl/2022/07/07/nadchodzace-aktualizacje-w-kampaniach-performance-max/) - [Znaczenie księgi znaku w użytkowaniu logo](https://adlike.pl/2022/06/29/znaczenie-ksiegi-znaku-w-uzytkowaniu-logo/) - [Jak dokonać prawidłowej migracji sklepu pod kątem SEO?](https://adlike.pl/2022/06/09/jak-dokonac-prawidlowej-migracji-sklepu-pod-katem-seo/) - [Uczenie maszynowe – czym jest i jak je wykorzystać?](https://adlike.pl/2022/05/11/uczenie-maszynowe-czym-jest-i-jak-je-wykorzystac/) - [Strategia działań marketingowych](https://adlike.pl/2022/03/25/strategia-dzialan-marketingowych/) - [Jak w pełni wykorzystać potencjał pozycjonowania dzięki SXO?](https://adlike.pl/2022/01/18/jak-w-pelni-wykorzystac-potencjal-pozycjonowania-dzieki-sxo/) - [Czy wiesz, jak wykorzystać potencjał LinkedIna?](https://adlike.pl/2022/01/03/czy-wiesz-jak-wykorzystac-potencjal-linkedina/) - [Znaczenie zarządzania projektami](https://adlike.pl/2021/11/25/znaczenie-zarzadzania-projektami/) - [Instagram – zobacz, jak się zmienia!](https://adlike.pl/2021/11/10/instagram-zobacz-jak-sie-zmienia/) - [Jak przygotować strategię pozycjonowania strony internetowej?](https://adlike.pl/2021/10/29/jak-przygotowac-strategie-pozycjonowania-strony-internetowej/) - [WooCommerce, dlaczego warto wybrać?](https://adlike.pl/2021/09/16/woocommerce-dlaczego-warto-wybrac/) - [Zmiany algorytmów SEO – jaki mają wpływ na pozycjonowane strony?](https://adlike.pl/2021/07/15/zmiany-algorytmow-seo-jaki-maja-wplyw-na-pozycjonowane-strony/) - [Prawidłowy dobór modelu rozliczania SEO](https://adlike.pl/2021/04/14/prawidlowy-dobor-modelu-rozliczania-seo/) - [Content marketing, a pozycjonowanie strony internetowej](https://adlike.pl/2021/03/24/content-marketing-a-pozycjonowanie-strony-internetowej/) - [Czym jest Pinterest?](https://adlike.pl/2021/03/02/czym-jest-pinterest/) - [Dlaczego warto inwestować w działania SEO przy tworzeniu sklepów i stron internetowych?](https://adlike.pl/2021/01/28/dlaczego-warto-inwestowac-w-dzialania-seo-przy-tworzeniu-sklepow-i-stron-internetowych/) - [Niepełnosprawni w sieci](https://adlike.pl/2020/12/16/niepelnosprawni-w-sieci/) - [Dobry interfejs użytkownika](https://adlike.pl/2020/11/06/dobry-interfejs-uzytkownika/) - [Instagram ciągle się zmienia!](https://adlike.pl/2020/10/23/instagram-nowosci/) - [COVID-19 i jego wpływ na marketing](https://adlike.pl/2020/10/16/covid-19-i-jego-wplyw-na-marketing/) - [Słownik pojęć branży Digital](https://adlike.pl/2020/09/02/slownik-pojec-branzy-digital/) - [Rola fotografii produktowej](https://adlike.pl/2020/08/19/rola-fotografii-produktowej/) - [Jak stworzyć atrakcyjny content w social-mediach?](https://adlike.pl/2020/07/13/jak-stworzyc-atrakcyjny-content-w-social-mediach/) - [Progressive Web App w pigułce](https://adlike.pl/2020/06/19/progressive-web-app-w-pigulce/) - [Kryzys wizerunkowy w Social Media](https://adlike.pl/2020/06/08/kryzys-wizerunkowy-w-social-media/) - [Identyfikacja wizualna](https://adlike.pl/2020/05/22/identyfikacja-wizualna/) - [Wyszukiwanie produktów za pomocą grafiki](https://adlike.pl/2020/05/12/wyszukiwanie-produktow-za-pomoca-grafiki/) - [Działania SEO w czasach pandemii](https://adlike.pl/2020/05/05/dzialania-seo-w-czasach-pandemii/) - [JAKIE TREŚCI SEO SĄ WARTOŚCIOWE DLA GOOGLE?](https://adlike.pl/2020/02/25/jakie-tresci-seo-sa-wartosciowe-dla-google/) - [6 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO WYBRAĆ WORDPRESSA](https://adlike.pl/2020/02/25/6-powodow-dla-ktorych-warto-wybrac-wordpressa/) - [MAŁA FIRMA W SIECI – JAK ZBUDOWAĆ JEJ OBECNOŚĆ](https://adlike.pl/2020/02/25/mala-firma-w-sieci-jak-zbudowac-jej-obecnosc/) - [POZYCJONOWANIE STRON WWW – SZANSA ROZWOJU DLA FIRM Z MAŁYCH MIEJSCOWOŚCI](https://adlike.pl/2020/02/25/pozycjonowanie-stron-www-szansa-rozwoju-dla-firm-z-malych-miejscowosci/) - [SEO W DRUGIM PÓŁROCZU 2019 – JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ?](https://adlike.pl/2020/02/25/seo-w-drugim-polroczu-2019-jak-bedzie-wygladac/) - [SKUTECZNE A NIESKUTECZNE POZYCJONOWANIE W GOOGLE – JAK ODRÓŻNIAĆ](https://adlike.pl/2020/02/25/skuteczne-a-nieskuteczne-pozycjonowanie-w-google-jak-odrozniac/) - [MAŁA FIRMA W SOCIAL-MEDIA](https://adlike.pl/2020/02/25/mala-firma-w-social-media/) - [DLACZEGO WARTO MIEĆ STRONĘ INTERNETOWĄ?](https://adlike.pl/2020/02/25/dlaczego-warto-miec-strone-internetowa/) - [GIGANTYCZNE PODWYŻKI W GOOGLE MAPS](https://adlike.pl/2020/02/25/gigantyczne-podwyzki-w-google-maps/) - [GOOGLE ASSISTANT A ZMIANY W SEO](https://adlike.pl/2020/02/25/google-assistant-a-zmiany-w-seo/) - [10 SPOSOBÓW NA ZWIĘKSZENIE ZASIĘGU NA FACEBOOKU](https://adlike.pl/2020/02/25/10-sposobow-na-zwiekszenie-zasiegu-na-facebooku/) - [WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ O KREACJI NA FACEBOOKU](https://adlike.pl/2020/02/25/wszystko-co-musisz-wiedziec-o-kreacji-na-facebooku/) - [JAK SKUTECZNIE POPROWADZIĆ KAMPANIĘ ADWORDS?](https://adlike.pl/2020/02/25/jak-skutecznie-poprowadzic-kampanie-adwords/) - [JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁO SEO W 2018 ROKU?](https://adlike.pl/2020/02/25/jak-bedzie-wygladalo-seo-w-2018-roku/) - [JAK OSIĄGNĄĆ EFEKT W SEO?](https://adlike.pl/2020/02/25/jak-osiagnac-efekt-w-seo/) - [KONWERSJA KONWERSJI NIERÓWNA](https://adlike.pl/2020/02/25/konwersja-konwersji-nierowna/) - [ARD W PROJEKTOWANIU WWW](https://adlike.pl/2020/02/25/ard-w-projektowaniu-www/) - [TREŚCI VIDEO W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH](https://adlike.pl/2020/02/25/tresci-video-w-mediach-spolecznosciowych/) - [BLOG FIRMOWY](https://adlike.pl/2020/02/24/blog-firmowy/) - [GOOGLE ADS A PROMOCJA MAŁEJ FIRMY](https://adlike.pl/2020/02/24/google-ads-a-promocja-malej-firmy/) - [WYKLUCZANIE SŁÓW KLUCZOWYCH](https://adlike.pl/2020/01/20/wpis-testowy/) - [Pełna dostępność stron WWW i serwisów administracji od 2020 roku](https://adlike.pl/2019/12/10/lorem-ipsum/) - [Jak będzie wyglądało SEO w 2020?](https://adlike.pl/2019/12/10/seo/) - [Optymalizacja w kampanii w Google Ads](https://adlike.pl/2019/12/10/optymalizacja-w-kampanii-w-google-ads/) - [CZY WARTO SAMODZIELNIE POZYCJONOWAĆ? ODPOWIADAMY!](https://adlike.pl/2019/08/28/nazwa-wpisu-na-blogu/) - [ZLECENIA DZIAŁAŃ SEO INNYM PODMIOTOM – CZY WARTO?](https://adlike.pl/2019/08/28/nazwa-wpisu-na-blogu-2/) - [JAKIE KORZYŚCI DLA FIRMY PRZYNOSI PROWADZENIE PROFILU NA FACEBOOKU?](https://adlike.pl/2019/08/28/nazwa-wpisu-na-blogu-3/) - [KONCEPCJA GRAFICZNA JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK MARKI?](https://adlike.pl/2019/08/28/koncepcja-graficzna-jak-zbudowac-wizerunek-marki/) - [REKLAMY DISPLAYOWE](https://adlike.pl/2019/07/30/witaj-swiecie/) --- ## Structured Data - [WebPage](https://adlike.pl/saswp/webpage/) - [Article](https://adlike.pl/saswp/article/) --- ## Reviews --- ## Collections ---