MyjeZeby.pl

Dla sklepu internetowego MyjeZeby.pl przeprowadziliśmy kampanię online z wykorzystaniem kampanii Google Ads, która miała na celu zwiększenie liczby konwersji zakupowych oraz poprawienie rentowności działań.
Czas emisji kampanii to trzy miesiące.

Strategia

Założeniem strategicznym kampanii było zwiększenie przychodu i rentowności e-sklepu o minimum 400%. Poprzez testy wytypowaliśmy produkty z najwyższym potencjałem sprzedażowym i utworzyliśmy trzon produktów do promowania w Kampanii Produktowej (PLA) oraz linkach sponsorowanych. Zasięgowo kierowaliśmy reklamy bannerowe poprzez łączenie wielu kryteriów (strony, behawioralne, słowa, tematy).

Zauważyliśmy fakt, iż konsumenci co pewien czas wymieniają zużyte końcówki w szczoteczkach, więc w remarketingu na kupujących promowaliśmy wymieniony produkt. Postawiliśmy na codzienny monitoring kampanii i optymalizację autorskimi regułami automatyzacji.

Aby osiągnąć założone cele biznesowe wybraliśmy następujące typy kampanii:

– Linki sponsorowane
– Reklamy bannerowe

– Reklamę produktową w sieci wyszukiwania

– Remarketing w sieci wyszukiwania – Remarketing w sieci reklamowej

Wyniki

Kampania realizowana w ciągu kwartału przełożyła się na:

Wzrost przychów o 581,26%
Zmniejszenie % COS (koszt pozyskania sprzedaży) z 12,30% do 7,29%
Łącznie 1 986 426 wyświetleń i 64 560 kliknięć całej kampanii, co daje średni CRT na poziomie 3,25%

Zobacz inne realizacje