preloder
(+48) 22 431 28 12

Sem

Sem jest najczęściej stosowanym skutecznym sposobem promocji. To, jak sprawdzi się w  przypadku Twojej firmy, badamy za pomocą wnikliwej analizy. To ona pozwala nam oszacować, czy w Twoim przypadku faktycznie sprawdzą się płatne linki. Przebadanie progu rentowności, przeanalizowanie konwersji w branży oraz poziom zainteresowania nią to czynniki, które pozwalają nam określić – jak sprawdzi się w Twoim przypadku kampania SEM. Połączenie działań jakimi są SEO i SEM pozwalają na uzyskanie nie tylko długofalowych efektów, ale również szybkich wyników bezpośrednio przekładających się na wzrost sprzedaży i zainteresowanie klientów.

SEM to sprawne zarządzanie wizerunkiem firmy w internecie. Połączenie odpowiednich działań związanych z optymalizacją i pozycjonowaniem oraz  płatnymi kliknięciami w linki to zabiegi, które prowadzą do trwałej poprawy efektywności pokazywania się strony w wyszukiwaniach Google. Wybierz dla swojej firmy odpowiednie rozwiązanie tak, aby w pełni cieszyć się z sukcesów i rozwijać w swojej branży z każdym dniem coraz bardziej.


Czas poświęcony na początkową analizę słów kluczowych przekłada się na skuteczność poprzez ilość wyświetleń strony. Jej efektem jest znaczna poprawa wyników sprzedaży firmy, widoczna jest już po kilku tygodniach. Skuteczna reklama firmy, możliwa dzięki strategii SEM to długofalowe działanie, które przynosi pozytywne skutki w krótkim czasie.

1342
Kampanie
530
Wzorsty sprzedaży
16 104
Raportów
900 000 zł
Wartość zrealizowanych budżetów


Skuteczny Landing Page

Czy Landing Page jest dla Twojej firmy? Kampanie kierujące na Landing Page służą wygenerowaniu

Czytaj więcej..

Google Ads a promocja małej firmy

To działa - lokalnie Promowanie małej firmy w wyszukiwarce Google sprawdza się przy pozyskiwaniu

Czytaj więcej..

Jakie treści SEO są wartościowe dla Google?

Treść, komentarze, udostępnienia   Na czym twórca powinien skupić uwagę tworząc cont

Czytaj więcej..

6 powodów, dla których warto wybrać WordPressa

Dlaczego ważne jest wybranie odpowiedniego systemu CMS? Podstawowym kryterium w procesie tworzenia

Czytaj więcej..