Helios
Odpowiednia pielęgnacja obuwia pozwala wydłużyć ich życie. Na pomoc naszemu obuwiu przychodzi Helios – marka wysokiej jakości produktów do pielęgnacji obuwia. Wykonaliśmy stronę o charakterze wizerunkowym, która ma na celu informować konsumentów o zaletach produktów.
Projekt
Projekt strony został stworzony w celu przedstawienia portfolio produktów firmy. Koncepcja była prosta – strona miała być lekka w przeglądaniu i w pełni responsywna na wszystkich urządzeniach. Do zaprojektowania strony wykorzystaliśmy paletę brandowych kolorów, a także ikon graficznych. Zdjęcia produktów przykuwają uwagę użytkownika, a duże i minimalistyczne ikony w szybki sposób prezentują najważniejsze zalety produktu. Ponadto stworzenie dużego i przejrzystego menu nawigacyjnego pozwala użytkownikowi łatwo przejść do konkretnej zakładki.
Wykonanie
Strona została wykonana w oparciu o system CMS WordPress. Jego najważniejszą zaletą jest pełna możliwość modyfikacji treści. Pozwala to Klientowi dodawać nowe produkty czy też modyfikować podstrony. Zakodowaliśmy skórkę, składającą się z elementów wielokrotnego użytku. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownik, dodając czy modyfikując treści poprzez panel CMS, zachowa jednolity wygląd strony.
Funkcje
Witryna jest w pełni responsywna, dzięki czemu wygląda dobrze zarówno na komputerze jak i na telefonie. Strona spełnia najnowsze wytyczne SEO. Wykorzystując Google API, stworzyliśmy interaktywną mapę składającą się z ponad 1,500 sklepów partnerskich. Pozwala to użytkownikowi wybrać sklep o pożądanej lokalizacji i w łatwy sposób uruchomić do niego nawigację.