Optymalizacja strony www – czy warto wdrażać?

Optymalizacja strony www jest ważnym elementem w pozycjonowaniu strony www, jak i zwiększaniu widoczności strony...

Audyt strony www – co powinien zawierać?

Czym jest audyt strony www? – Audyt strony www jest analizą witryny lub sklepu internetowego...

Charakterystyka artykułów sponsorowanych pod SEO

Artykuły sponsorowane to jedna z najpopularniejszych form prowadzenia linkowania zewnętrznego, tak zwanego white SEO. Oprócz...

Nadchodzące aktualizacje w kampaniach Performance Max

Google wprowadza nowe rekomendacje i cele do kampanii Performance Max. Oto wszystko, co reklamodawcy powinni...

Znaczenie księgi znaku w użytkowaniu logo

Główne funkcje księgi znaku Księga znaku to nic innego jak instrukcja obsługi twojego logo oraz...

Jak dokonać prawidłowej migracji sklepu pod kątem SEO?

Świat się zmienia i pojawiają się nowe technologie oraz możliwości, które wspierają sprzedaż oraz promocję...

Uczenie maszynowe – czym jest i jak je wykorzystać?

Uczenie maszynowe (Machine Learning) to rodzaj sztucznej inteligencji (artificial intelligence – AI), który umożliwia danemu...

Strategia działań marketingowych

”Strategia marketingowa oznacza zespół jasno określonych działań i zasad postępowania, które przedsiębiorstwo musi spełnić, aby...

Jak w pełni wykorzystać potencjał pozycjonowania dzięki SXO?

Pozycjonowanie stron www jest procesem, który wymaga przemyślanych i kompleksowych działań po stronie agencji oraz...

Czy wiesz, jak wykorzystać potencjał LinkedIna?

Czym jest Linkedin?  Jest to portal społecznościowy, na którym możemy docierać do swoich potencjalnych Klientów,...

Znaczenie zarządzania projektami

W branży kreatywnej zarządzanie projektami często nie zajmuje kluczowego miejsca w działalności agencji, pozostając w...

Instagram – zobacz, jak się zmienia!

Instagram od lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych. Użytkownicy po założeniu darmowego konta mają...

Jak przygotować strategię pozycjonowania strony internetowej?

Strategia pozycjonowania to inaczej plan działań rozłożony w czasie oraz cele, które chcemy osiągnąć poprzez...

WooCommerce, dlaczego warto wybrać?

Dla kogo WooCommerce? Często stojąc przed wyborem platformy sklepowej decyzja jest podyktowana wieloma czynnikami. Jednymi...

Zmiany algorytmów SEO – jaki mają wpływ na pozycjonowane strony?

Algorytmy Google zmieniają się wprost proporcjonalnie do zmian, jakie zachodzą po stronie użytkowników wyszukiwarki Google....

Prawidłowy dobór modelu rozliczania SEO

Na rynku istnieje wiele modeli rozliczeniowych za pozycjonowanie stron www oraz sklepów internetowych. Do najpopularniejszych...

Content marketing, a pozycjonowanie strony internetowej

Content marketing jest istotną częścią SEO oraz pozycjonowania, bez którego niemożliwe byłoby wypozycjonowanie strony www...

Czym jest Pinterest?

Pinterest to medium społecznościowe, w którym użytkownicy mogą wyszukiwać, porządkować i dzielić się inspiracjami  i...

Dlaczego warto inwestować w działania SEO przy tworzeniu sklepów i stron internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowych to obecnie jedna z najtańszych i najskuteczniejszych forma docierania  usługami do osób...

Niepełnosprawni w sieci

W dzisiejszych czasach web developerzy często zapominają o osobach niepełnosprawnych, których jest  ponad 7 mln...

Dobry interfejs użytkownika

Zacznijmy od początku, ustalmy co określamy mianem interfejsu użytkownika? Jest to strefa, w której między...

Instagram ciągle się zmienia!

Niedawno przypadła 10-ta rocznica powstania Instagrama. Aplikacja została uruchomiona dokładnie 6 października 2010 roku. Z...

COVID-19 i jego wpływ na marketing

Czy wiesz jak pandemia wpłynęła na branże marketingową w Polsce i na świecie? Dla wielu...

Słownik pojęć branży Digital

Dla laika świat reklamy online może być bardzo chaotyczny i niezrozumiały. Osoby słuchające doświadczonych pracowników...

Rola fotografii produktowej

Rosnąca w szybkim tempie popularność zakupów w Internecie z jednej strony jest wodą na młyn...

Jak stworzyć atrakcyjny content w social-mediach?

W dobie wszechobecnej reklamy każdego dnia jesteśmy bombardowani setkami różnych komunikatów, których większości nawet nie...

Progressive Web App w pigułce

Progressive Web App, czyli inaczej Progresywna Aplikacja Internetowa, jest to nowa generacja tworzenia aplikacji internetowych,...

Kryzys wizerunkowy w Social Media

Rola mediów Pojawienie się mediów społecznościowych zmieniło życie każdego użytkownika Internetu. Serwisy takie jak: Facebook,...

Identyfikacja wizualna

Z definicji identyfikacja wizualna jest zbiorem elementów graficznych i zasad ich używania panujących w firmie...

Wyszukiwanie produktów za pomocą grafiki

Każdy z nas szukając ciekawego elementu wystroju do swojego mieszkania lub oryginalnego prezentu, niejednokrotnie ma...

Działania SEO w czasach pandemii

Obecnie panująca sytuacja pokazała, jak ważne jest pozycjonowanie i obecność firmy w Internecie. Firmy, które...

TREŚCI VIDEO W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Jaka jest przyszłość treści video w SM Jak wynika z analizy Google, coraz więcej osób...

ARD W PROJEKTOWANIU WWW

Dostosowywanie wyglądu strony do wieku odbiorcy Hasło ARD rozwija się jako Age Responsive Design i...

KONWERSJA KONWERSJI NIERÓWNA

Czym jest konwersja? Konwersją określamy pożądane przez właściciela witryny działanie czy interakcję wykonaną przez odwiedzającego....

JAK OSIĄGNĄĆ EFEKT W SEO?

Jak osiągać zadowalające rezultaty w SEO? Zdarza się, że w trakcie trwania kampanii wybrane słowa...

JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁO SEO W 2018 ROKU?

Rok 2018 – jakie przyniesie zmiany w SEO? Rok 2018 w SEO będzie czasem, który...

JAK SKUTECZNIE POPROWADZIĆ KAMPANIĘ ADWORDS?

Działania reklamowe w wyszukiwarce to jeden z najskuteczniejszych sposobów marketingu online. Aby w krótkim czasie dotrzeć...

WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ O KREACJI NA FACEBOOKU

Identyfikacja wizualna wyróżni Cię z tłumu Każda firma, która chce kreować świadomość swojej marki w...

10 SPOSOBÓW NA ZWIĘKSZENIE ZASIĘGU NA FACEBOOKU

My mamy na to sposób! Już od jakiegoś czasu zasięg organiczny postów firm na Facebooku...

GOOGLE ASSISTANT A ZMIANY W SEO

Pozycjonowanie przyszłości Zastanawiasz się, co jest stałego w algorytmach Google? Okazuje się, że jedyną stałą...

GIGANTYCZNE PODWYŻKI W GOOGLE MAPS

Jak zmiany Google Maps wpłyną na użytkowanie aplikacji? Wielu przedsiębiorców na swojej stronie internetowej korzysta...

DLACZEGO WARTO MIEĆ STRONĘ INTERNETOWĄ?

Czego nie ma w internecie, nie istnieje? Coraz częściej mówi się, że to, czego nie...

MAŁA FIRMA W SOCIAL-MEDIA

Najczęstsze pytania z sektora MŚP Gdy trafia do nas marka z sektora MŚP, często ze...

SKUTECZNE A NIESKUTECZNE POZYCJONOWANIE W GOOGLE – JAK ODRÓŻNIAĆ

Jak odróżnić pozycjonowanie wysokiej jakości od tego nieskutecznego? Pozycjonowanie stron internetowych to dziedzina, która każdego...

SEO W DRUGIM PÓŁROCZU 2019 – JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ?

Zmiany w pozycjonowaniu w 2019 roku Trudność pozycjonowania rośnie wraz z aktualizacjami algorytmów Google, co...

POZYCJONOWANIE STRON WWW – SZANSA ROZWOJU DLA FIRM Z MAŁYCH MIEJSCOWOŚCI

Wyszukiwarka a wielkość miasta Polska składa się z wielu miast i miejscowości, w których łącznie...

MAŁA FIRMA W SIECI – JAK ZBUDOWAĆ JEJ OBECNOŚĆ

Jak budować obecność małej firmy w sieci Internet oferuje wiele interesujących materiałów. Możemy znaleźć w...

6 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO WYBRAĆ WORDPRESSA

Dlaczego ważne jest wybranie odpowiedniego systemu CMS? Podstawowym kryterium w procesie tworzenia strony firmowej jest...

JAKIE TREŚCI SEO SĄ WARTOŚCIOWE DLA GOOGLE?

Treść, komentarze, udostępnienia Na czym twórca powinien skupić uwagę tworząc content, który będzie wartościowy zarówno...

GOOGLE ADS A PROMOCJA MAŁEJ FIRMY

To działa – lokalnie Promowanie małej firmy w wyszukiwarce Google sprawdza się przy pozyskiwaniu klientów...

BLOG FIRMOWY

To dobry sposób na pozyskiwanie klientów z ruchu organicznego Blog w służbie SEO Pozycjonowanie stron...

WYKLUCZANIE SŁÓW KLUCZOWYCH

Optymalizacja w kampanii w Google Ads Jednym z elementów przygotowania każdej kampanii w Google Ads...

Optymalizacja w kampanii w Google Ads

Optymalizacja w kampanii w Google Ads Jednym z elementów przygotowania każdej kampanii w Google Ads...

Jak będzie wyglądało SEO w 2020?

Jak będzie wyglądało SEO w 2020? Pozycjonowanie stron www z roku na rok staje się...

Pełna dostępność stron WWW i serwisów administracji od 2020 roku

Pełna dostępność stron WWW i serwisów administracji od 2020 roku Strony internetowe to jeden z...

KONCEPCJA GRAFICZNA JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK MARKI?

W jakim celu tworzona jest identyfikacja wizualna? Spójna identyfikacja wizualna to sposób na pozostanie w...

JAKIE KORZYŚCI DLA FIRMY PRZYNOSI PROWADZENIE PROFILU NA FACEBOOKU?

Facebook jako medium Firmowy profil w mediach społecznościowym stał się niejako wizytówką firmy. Obecnie prawie...

ZLECENIA DZIAŁAŃ SEO INNYM PODMIOTOM – CZY WARTO?

Pozycjonowanie stron internetowych To proces, który od samego początku wymaga dużo zaangażowania specjalistów SEO, programistów...

CZY WARTO SAMODZIELNIE POZYCJONOWAĆ? ODPOWIADAMY!

Działania SEO w Twojej firmie Rozwój rynku szkoleń SEO Rynek SEO (ang. Search Engine Optimization) dotyczący...

REKLAMY DISPLAYOWE

Czym są reklamy displayowe?  Zastanawiałeś się kiedyś jak to się dzieje, że na ekranie swojego...