Armada Apart
Dla hotelu w ustce Armada Apart przeprowadziliśmy kampanię online w celu pozyskania rezerwacji na sierpień i wrzesień od klientów B2C. Czas emisji kampanii to jeden miesiąc.


Strategia
W celu dotarcia do grupy docelowej chętnej na zarezerwowanie wypoczynku w hotelu zastosowaliśmy poniższe sposoby targetowania, gdzie kluczowe było dotarcie do osób poszukujących hotelu nie noclegu:
Wyszukiwarka Google (Linki Sponsorowane): Dokładnie wyselekcjonowane i ułożone w strukturę logiczną sowa kluczowe związane z działalnością (hotel w ustke, hotel blisko morza ustka itp.) w których wykluczyliśmy wszystkie zapytania zawiązane z kwaterami i pokojami prywatnymi czy noclegami. Trzon fraz stanowiły słowa hotel oraz ustka. Reklamy były emitowane w strategii widoczności oraz długiego ogona.
Bannery w sieci reklamowej: Kierowanie na wybrane strony (np. pl.tripadvisor.com; eholiday.pl itp.) z kontekstowym dopasowaniem emisji przez słowa kluczowe z kampanii w wyszukiwarce. Dodatkowo wdrożyliśmy i zastosowaliśmy remakreting na odwiedzających stronę, ale nie podejmujących kontaktu.
Wyniki
Kampania realizowana w ciągu miesiąca przełożyła się na:
51 996 wyświetleń i 5 570 kliknięć linków sponsorowanych, które osiągnęły CTR 10,71%
416 878 wyświetleń i 1 496 kliknięć reklam bannerowych, które osiągnęły CTR 0,36%
7066 nowych wizyt na stronie WWW
Efektywnościowo wygenerowane i zmierzone wskaźniki z kampanii:
183 połączenia telefoniczne
5 przysłanych maili
42 przesłane formularze
Pełne obłożenie hotelu aż do połowy października
