Słownik pojęć branży Digital

Dla laika świat reklamy online może być bardzo chaotyczny i niezrozumiały. Osoby słuchające doświadczonych pracowników...

Rola fotografii produktowej

Rosnąca w szybkim tempie popularność zakupów w Internecie z jednej strony jest wodą na młyn...

Jak stworzyć atrakcyjny content w social-mediach?

W dobie wszechobecnej reklamy każdego dnia jesteśmy bombardowani setkami różnych komunikatów, których większości nawet nie...

Progressive Web App w pigułce

Progressive Web App, czyli inaczej Progresywna Aplikacja Internetowa, jest to nowa generacja tworzenia aplikacji internetowych,...

Kryzys wizerunkowy w Social Media

Rola mediów Pojawienie się mediów społecznościowych zmieniło życie każdego użytkownika Internetu. Serwisy takie jak: Facebook,...

Identyfikacja wizualna

Z definicji identyfikacja wizualna jest zbiorem elementów graficznych i zasad ich używania panujących w firmie...

Wyszukiwanie produktów za pomocą grafiki

Każdy z nas szukając ciekawego elementu wystroju do swojego mieszkania lub oryginalnego prezentu, niejednokrotnie ma...

Działania SEO w czasach pandemii

Obecnie panująca sytuacja pokazała, jak ważne jest pozycjonowanie i obecność firmy w Internecie. Firmy, które...

TREŚCI VIDEO W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Jaka jest przyszłość treści video w SM Jak wynika z analizy Google, coraz więcej osób...

ARD W PROJEKTOWANIU WWW

Dostosowywanie wyglądu strony do wieku odbiorcy Hasło ARD rozwija się jako Age Responsive Design i...

KONWERSJA KONWERSJI NIERÓWNA

Czym jest konwersja? Konwersją określamy pożądane przez właściciela witryny działanie czy interakcję wykonaną przez odwiedzającego....

JAK OSIĄGNĄĆ EFEKT W SEO?

Jak osiągać zadowalające rezultaty w SEO? Zdarza się, że w trakcie trwania kampanii wybrane słowa...

JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁO SEO W 2018 ROKU?

Rok 2018 – jakie przyniesie zmiany w SEO? Rok 2018 w SEO będzie czasem, który...

JAK SKUTECZNIE POPROWADZIĆ KAMPANIĘ ADWORDS?

Działania reklamowe w wyszukiwarce to jeden z najskuteczniejszych sposobów marketingu online. Aby w krótkim czasie dotrzeć...

WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ O KREACJI NA FACEBOOKU

Identyfikacja wizualna wyróżni Cię z tłumu Każda firma, która chce kreować świadomość swojej marki w...

10 SPOSOBÓW NA ZWIĘKSZENIE ZASIĘGU NA FACEBOOKU

My mamy na to sposób! Już od jakiegoś czasu zasięg organiczny postów firm na Facebooku...

GOOGLE ASSISTANT A ZMIANY W SEO

Pozycjonowanie przyszłości Zastanawiasz się, co jest stałego w algorytmach Google? Okazuje się, że jedyną stałą...

GIGANTYCZNE PODWYŻKI W GOOGLE MAPS

Jak zmiany Google Maps wpłyną na użytkowanie aplikacji? Wielu przedsiębiorców na swojej stronie internetowej korzysta...

DLACZEGO WARTO MIEĆ STRONĘ INTERNETOWĄ?

Czego nie ma w internecie, nie istnieje? Coraz częściej mówi się, że to, czego nie...

MAŁA FIRMA W SOCIAL-MEDIA

Najczęstsze pytania z sektora MŚP Gdy trafia do nas marka z sektora MŚP, często ze...

SKUTECZNE A NIESKUTECZNE POZYCJONOWANIE W GOOGLE – JAK ODRÓŻNIAĆ

Jak odróżnić pozycjonowanie wysokiej jakości od tego nieskutecznego? Pozycjonowanie stron internetowych to dziedzina, która każdego...

SEO W DRUGIM PÓŁROCZU 2019 – JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ?

Zmiany w pozycjonowaniu w 2019 roku Trudność pozycjonowania rośnie wraz z aktualizacjami algorytmów Google, co...

POZYCJONOWANIE STRON WWW – SZANSA ROZWOJU DLA FIRM Z MAŁYCH MIEJSCOWOŚCI

Wyszukiwarka a wielkość miasta Polska składa się z wielu miast i miejscowości, w których łącznie...

MAŁA FIRMA W SIECI – JAK ZBUDOWAĆ JEJ OBECNOŚĆ

Jak budować obecność małej firmy w sieci Internet oferuje wiele interesujących materiałów. Możemy znaleźć w...

6 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO WYBRAĆ WORDPRESSA

Dlaczego ważne jest wybranie odpowiedniego systemu CMS? Podstawowym kryterium w procesie tworzenia strony firmowej jest...

JAKIE TREŚCI SEO SĄ WARTOŚCIOWE DLA GOOGLE?

Treść, komentarze, udostępnienia Na czym twórca powinien skupić uwagę tworząc content, który będzie wartościowy zarówno...

GOOGLE ADS A PROMOCJA MAŁEJ FIRMY

To działa – lokalnie Promowanie małej firmy w wyszukiwarce Google sprawdza się przy pozyskiwaniu klientów...

BLOG FIRMOWY

To dobry sposób na pozyskiwanie klientów z ruchu organicznego Blog w służbie SEO Pozycjonowanie stron...

WYKLUCZANIE SŁÓW KLUCZOWYCH

Optymalizacja w kampanii w Google Ads Jednym z elementów przygotowania każdej kampanii w Google Ads...

Optymalizacja w kampanii w Google Ads

Optymalizacja w kampanii w Google Ads Jednym z elementów przygotowania każdej kampanii w Google Ads...

Jak będzie wyglądało SEO w 2020?

Jak będzie wyglądało SEO w 2020? Pozycjonowanie stron www z roku na rok staje się...

Pełna dostępność stron WWW i serwisów administracji od 2020 roku

Pełna dostępność stron WWW i serwisów administracji od 2020 roku Strony internetowe to jeden z...

KONCEPCJA GRAFICZNA JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK MARKI?

W jakim celu tworzona jest identyfikacja wizualna? Spójna identyfikacja wizualna to sposób na pozostanie w...

JAKIE KORZYŚCI DLA FIRMY PRZYNOSI PROWADZENIE PROFILU NA FACEBOOKU?

Facebook jako medium Firmowy profil w mediach społecznościowym stał się niejako wizytówką firmy. Obecnie prawie...

ZLECENIA DZIAŁAŃ SEO INNYM PODMIOTOM – CZY WARTO?

Pozycjonowanie stron internetowych To proces, który od samego początku wymaga dużo zaangażowania specjalistów SEO, programistów...

CZY WARTO SAMODZIELNIE POZYCJONOWAĆ? ODPOWIADAMY!

Działania SEO w Twojej firmie Rozwój rynku szkoleń SEO Rynek SEO (ang. Search Engine Optimization) dotyczący...

REKLAMY DISPLAYOWE

Czym są reklamy displayowe?  Zastanawiałeś się kiedyś jak to się dzieje, że na ekranie swojego...