British Center
Dla szkoły językowej działającej na obszarze Łodzi i Zgierza przeprowadziliśmy kampanię online w celu pozyskania zapisów na kursy językowe na semestr jesienno-zimowy 2019. Czas emisji reklamy to 2 miesiące.

Kreacje
Bannery pod sieć reklamową Google jak i karuzele na Facebooka oparliśmy na koncepcji jednolitych kolorów, zrozumiałego copywritingu oraz przykuwających uwagę odbiorcy ludzi oraz atutów nauki w British Center jak kursy online czy dofinansowanie dla firm.
Ponadto stworzyliśmy w pełni responsywną i zachęcającą do kontaktu telefonicznego stronę internetową. Przy projektowaniu stron w celu osiągnięcia efektywności kładziemy bardzo duży nacisk na założenia mobile first i mobile friendly. Dlatego wykreowany przez nas Landing Page był nie tylko responsywny, ale działa niesamowicie sprawnie na komórkach pod względem skalowania, UX/UI oraz szybkości działania.Swoje skupienie na dopracowaniu stron WWW pod urządzenia mobilne motywujemy tym jaki obecnie % ruchu jest generowany przez mobile. O czym świadczy późniejsza realizacja kampanii i wygenerowane wyniki:
W kampanii z prawie 10 000 sesji aż 93,34% pochodziło z tabletów i smartfonów!


Strategia
W celu dotarcia do grupy docelowej potencjalnie zainteresowanej zapisem na kurs zastosowaliśmy poniższe sposoby targetowania:
Wyszukiwarka Google (Linki Sponsorowane): Dokładnie wyselekcjonowane i ułożone w strukturę logiczną słowa kluczowe związane z ofertą szkoleniową. Reklamy były emitowane w strategii widoczności oraz długiego ogona z dużym naciskiem na połączenia telefoniczne i wizyty z mobile.
Bannery w sieci reklamowej: Kierowanie przez łącznie różnych kryteriów w celu dobrania optymalnej grupy docelowej. Uwzględniliśmy takie zmienne jak strony docelowe, zainteresowania, wiek, słowa kluczowe czy tematy podstron oraz kryteria behawioralne.
Karuzela na Facebooku: Kierowanie remarketingowe przykuwające największą uwagę z wartościowaniem użytkowników przez czas od wizyty, kryteria wieku, zamieszkania oraz wykonane na stronie docelowej akcje.
Wyniki
Kampania realizowana w ciągu miesiąca przełożyła się na:
55 826 wyświetleń i 3 264 kliknięć linków sponsorowanych, które osiągnęły CTR 5,85%
711 883 wyświetleń i 8 823 kliknięć bannerów graficznych GDN, które osiągnęły CTR 1,24%
22 485 wyświetleń i 351 kliknięć karuzeli Facebook, która osiągnęła CTR 1,56%
Efektywnościowo wygenerowane i zmierzone wskaźniki z kampanii:
109 przesłanych formularzy
248 połączeń telefonicznych
2,87% współczynnik konwersji
