Nieruchomości
Dla jednego z czołowych deweloperów promowaliśmy jego nową inwestycję – budynek biurowy na warszawskiej Woli. Czas trwania kampanii to miesiąc.
Strategia
Celem kampanii było generowanie leadów z zaprojektowanego LP. W celu dokładnego zmierzenia połączeń z witryny wdrożony został specjalny numer telefonu oraz indywidualna skrzynka mailowa. Śledzone były nawiązane połączenia, wysłane formularze jak i maile. Specjalnie zaprojektowany Landing Page zawierał również funkcję noindex i kierowany na niego był wyłącznie ruch z kampanii SEM. Ułożona specjalnie strategia i estymacja zakładały wykorzystanie budżetu 8000 zł w ciągu jednego miesiąca.
Zakładane cele to:
Co najmniej 40 kontaktów różnego rodzaju
CPA nie wyższe niż 200,00 zł
Aby osiągnąć ten cel wybraliśmy:
– Sieć wyszukiwania
– Sieć reklamowa
– Remarketing w sieci wyszukiwania
– Remarketing w sieci reklamowej
Wyniki
Kampania realizowana w ciągu miesiąca przełożyła się na:
82 nawiązane kontakty z CPA 97,56 zł – 205% więcej leadów niż było zakładane!
Wyszczególniając:
12 przesłanych formularzy z CPA 666,66 zł
18 telefonów z reklam z CPA 444,44 zł
27 telefonów ze strony z CPA 296,30 zł
25 maili ze strony z CPA 320,00 zł