Politan
Landing Page został stworzony z myślą o realizacji celów biznesowych dedykowany kampanii efektywnościowej pozyskującej klientów B2B na rynkach zagranicznych. Projekt spójny, łatwy w nawigacji i odbiorze informacji zachęca do nawiązania współpracy z czołowym producentem worków do lodu.


Projekt
Projekt powstały w oparciu o wizję klienta Politan, jednego z czołowych polskich producentów artykułów do przygotowywania i przechowywania żywności, akcesoriów do sprzątania oraz chemii gospodarczej. Głównym celem witryny było przygotowanie strony docelowej mającej zapewnić pozyskanie kontaktów biznesowych na produkcję kontraktową woreczków foliowych do lodu. Strona skierowana jest na trzy zagraniczne rynki. Witryna usprawnia kontakt zainteresowanym współpracą oraz ułatwi rozpoznanie w ofercie Politana dla działów zakupu w firmach.
Wykonanie
Całość strony została wykonana w systemie zarządzania treścią WordPress. Dzięki wykorzystanej technologii stronę będzie mógł edytować każdy użytkownik, bez koniecznej wiedzy specjalistycznej. Poruszanie się po systemie (edycja, dodawanie treści) jest naprawdę intuicyjne i przyjemne. Dobre rozplanowanie przestrzeni i spójny layout zapewniają łatwy dostęp do interesujących informacji. Witryna pełni funkcję informacyjno-wizerunkową, a dzięki zastosowanym zabiegom i eleganckiej koncepcji graficznej budzi zaufanie i zachęca do kontaktu z producentem.


Funkcje
Zaprojektowaliśmy stronę spełniającą najnowsze standardy tworzenia witryn internetowych, którą wzbogaciliśmy dynamicznymi efektami i animacjami. Strona została przygotowana z myślą o użytkownikach zagranicznych, została więc zaimplementowana w 3 oddzielnych wersjach językowych – angielskiej, niemieckiej i włoskiej. Witryna oparta jest na indywidualnym responsywnym układzie, który zapewnia świetny wygląd zarówno na komputerze, jak i telefonie komórkowym. Wysłanie formularza, pozyskanie danych kontaktowych czy pobranie katalogu jest intuicyjne. Wdrożyliśmy także śledzenie Google Analytics i LinkedIn Ads wraz z konfiguracją śledzenia celów, dzięki temu realizowane kampanie otrzymują dane potrzebne do efektywnej optymalizacji.