Driver

Driver Center jest międzynarodową siecią serwisów Pirelli, która wyspecjalizowała się w usługach oponiarskich. W ramach sieci działa również autoryzowany sklep internetowy z oponami Pirelli pod nazwą Opony Driver.

Współpraca z oddziałem Driver Polska rozpoczęła się wraz z początkiem 2019 roku.

Cele komunikacji

Głównym celem prowadzonej przez nas komunikacji w mediach społecznościowych było zwiększenie rozpoznawalności marki, a także zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Grupę docelową użytkowników stanowili mężczyźni w średnim wieku interesujący się światem motoryzacji. Zależało nam na ukazaniu firmy, jako specjalisty w branży oponiarskiej, dlatego postanowiliśmy stworzyć kilka cykli komunikacji, które zachęcą użytkowników do śledzenia firmowego profilu. Skupiliśmy się na przekazywaniu użytkownikom wartościowych, a także ciekawych informacji ze świata motoryzacji. Postawiliśmy również na edukowanie kierowców w zakresie doboru opon oraz ich znaczenia w codziennej eksploatacji. Krótkie i łatwe do czytania wpisy zwróciły uwagę użytkowników, którzy często dopytywali i wyrażali swoją opinię na dany temat.

Integralną częścią sieci Driver są serwisy samochodowe, które rozsiane są po całej Polsce. Aby wspomóc promocję warsztatów, stworzyliśmy dedykowaną serię postów, w której podkreślaliśmy profesjonalizm i kompetencje serwisów i zachęcaliśmy użytkowników do ich odwiedzenia. Komunikowaliśmy również o ogólnej ofercie serwisowej, a także wskazywaliśmy na korzyści, jakie płyną z wizyt w serwisach sieci. Ponadto duża część współpracujących serwisów chętnie udostępniała na swoich stronach wpisy z naszego profilu. W głównej mierze były to wpisy specjalistyczne, co podkreśla ich profesjonalny oraz merytoryczny charakter.

Efekty działań

Przejmując profil zauważyliśmy, że największą liczbę fanów stanowiły młode osoby, które nie należą do grupy docelowej użytkowników. Poprzez nasze działania organiczne i płatne w ciągu roku niemal podwoiliśmy liczbę obserwujących profil, a demografia fanów uległa zmianie. Dzięki naszym staraniom pod koniec roku udało się nam odwrócić ten trend. Kolejnym naszym sukcesem było zwiększenie zaangażowania na profilu, a także poprawienie organicznych zasięgów.

  • Niemal 2 500 nowych fanów
  • Łącznie ponad 8 200 aktywności (reakcje, komentarze i udostępnienia)
  • 1M+ wyświetleń postów

Zobacz inne realizacje