SolPark

Estetyka, przejrzystość i prostota – to najważniejsze cechy wizerunkowej strony internetowej, którą stworzyliśmy dla obiektu SolPark w Kleszczowie – nowoczesnego centrum sportowo-konferencyjnego znajdującego się w centralnej części Polski.

Projekt

Zaprojektowaliśmy w pełni funkcjonalną stronę przy użyciu brandowych kolorów i elementów graficznych. Użyliśmy materiałów filmowych nadających stronie dynamiki, a duża ilość zdjęć zachęca do przeglądania strony. Obszerność zakładek została intuicyjnie umieszczona w menu hamburgerowym. Dodatkowo pojawiają się tam elementy ułatwiające poruszanie się po tak dużym obiekcie tj. plany 2D i 3D.

Wykonanie

Do stworzenia strony użyliśmy dedykowanie skonfigurowanego przez nasz zespół systemu CMS WordPress. Za jego pośrednictwem osoby obsługujące witrynę będą mogły w prosty sposób tworzyć nowe wpisy. Strona została zakodowana w standardzie HTML5 i CSS3. Płynne animacje dodają stronie jeszcze większej lekkości i przejrzystości. Ponadto zoptymalizowaliśmy wszystkie pliki pod kątem ładowania się strony by poprawić jej performance jak i pomogliśmy klientowi wybrać najwyższej jakości rozwiązanie hostingowe. Wczytywanie strony jest więc maksymalnie szybkie mimo licznie umieszczonych na niej plików multimedialnych. Strona jest w pełni responsywna i przyjazna dla urządzeń mobilnych W pełni przetestowaną stronę umieściliśmy na serwer Klienta.

Funkcje

Strona powstała w czterech wersjach językowych – w języku polskim, angielskim, niemieckim oraz rosyjskim. Wszystko po to, aby ułatwić nawigację osobom obcojęzycznym. Wdrożyliśmy również system rezerwacji pokoi Profitroom, by użytkownicy mogli w prosty sposób zaplanować swój pobyt w obiekcie. Witryna zawiera także funkcje e-commerce pozwalające na zakup online karnetów na basen czy zabiegów w SPA. Zadbaliśmy również o szybki i bezproblemowy kontakt z obsługą, poprzez wprowadzenie formularza na stronę. Wraz z klikanymi numerami telefonów zapewnią przyszłemu Klientowi różnicowane formy komunikacji.

Zobacz inne realizacje