StaTrans Wrocław
Dla warsztatu samochodowego we Wrocławiu przeprowadziliśmy kampanię online w celu pozyskania konwersji od klientów B2C i B2B. Kampania trwała 7 miesięcy (od lutego do sierpnia 2019 r.)
Strategia
W celu dotarcia do grupy docelowej potencjalnie zainteresowanej skorzystaniem z usług lub szukającej warsztatu samochodowego zastosowaliśmy poniższe sposoby targetowaniu, w którym podstawą był zasięg geograficzny Wrocław + 50 km:
Wyszukiwarka Google (Linki Sponsorowane): Dokładnie wyselekcjonowane i ułożone w strukturę logiczną sowa kluczowe związane z działalnością ogólną (serwis aut Wrocław, auto naprawa Wrocław itp.) i szczegółową (naprawa silników samochodowych, wymiana klocków hamulcowych itp.). Trzon fraz stanowiły słowa wrocław oraz typ usługi. Reklamy były emitowane w strategii widoczności oraz długiego ogona z dużym naciskiem na połączenia telefoniczne. Dodatkowo zastosowaliśmy połączenie z kontem Google Moja Firma by docierać do osób poszukująych na mapach.
Bannery w sieci reklamowej: Kierowanie przez remarketing w celu domykania ścieżek konwersji z odpowiednim wartościowaniem przez zachowania na stronie w celu dopasowania przekazu – rozróżnienie klientów zainteresowanych serwisem aut osobowych od ciężarowych.
Bannery na Facebooku: Kierowanie przez płeć (mężczyźni), wiek (od 21 roku życia) oraz zainteresowania (warsztaty samochodowe, marki aut, auta używane itp.). Dodatkowo w reklamach w celu ułatwienia kontaktu dodaliśmy możliwość wykonania połączenia bezpośrednio z reklamy.
Wyniki
Kampania realizowana w ciągu 7 miesięcy przełożyła się na:
206 874 wyświetleń i 12 307 kliknięć linków sponsorowanych, które osiągnęły CTR 5,95%
634 341 wyświetleń i 2 744 kliknięć reklam graficznych, które osiągnęły CTR 0,43%
Efektywnościowo wygenerowane i zmierzone wskaźniki z kampanii:
1792 połączenia telefoniczne
71 przysłanych maili
42 przesłane formularze
184 włączonych nawigacji do firmy